Kirjaudu sisään tai luo tili

Oletko unohtanut salasanasi?

Voidaksesi ostaa lippuja NetTicket.fi -kaupasta ja saadaksesi liput sähköpostiisi on sinun luotava itsellesi asiakastili.

Luo uusi asiakastili

Ostoskori

0 tuotetta • 0 €

Jatka ostoksia

NetTicket Live - Usein kysyttyä

Mistä voin ostaa koodeja

Verkkokaupassa www.netticket.fi on myynnissä video tai suoratoistotuotteita. Etsi sopivalla hakusanalla tai valitse tapahtumanjärjestäjä ja tuote Tuotteet-valikosta.

Olen maksanut mutta en ole saanut koodia

Olemme toimittaneet onnistuneen veloituksen yhteydessä sähköpostiin PDF-liitteen josta löytyy 10 merkinen tai 16 merkkinen koodi. Tarkista myös roskapostikansio. 

Jos et löydä sitä niin ilmoita info@netticket.fi osoitteeseen asiasta eli minkä tuotteen olet ostanut sekä puhelinnumerosi ja sähköpostiosoitteesi niin lähetämme koodisi uudestaan.

Minulla on koodi mutten tiedä mitä tehdä.

Siirry sivulle https://live.netticket.fi ja syötä 10 tai 16 merkkinen koodisi ruudun keskiosassa olevaan Lipun koodi-kenttään ja paina lopuksi Katso-painiketta. Mikäli koodi on toimiva niin ruudun yläosaan käynnistyy ostamasi tallenne tai live-tapahtuma.

Olen saanut koodin mutta se ei toimi

Tarkista että olet syöttänyt 10 merkkiä, ei enempää tai vähempää (varminta on kopioida PDF-liitteen koodi ja liittää se koodi-kenttään).
Mikäli syötit sen itse niin tarkista ettei 1 ja l -kirjain tai 0 ja O kirjain ole mennyt sekaisin.

Olen saanut koodin mutta sillä käynnistyy väärä video tai suoratoisto

Lähetä tieto tästä sähköpostitse info@netticket.fi osoitteeseen eli mihin ostit sekä yhteystietosi niin tarkistamme tai korjaamme asian. 

Ruudulle tulee ilmoitus "Antamasi lippukoodi on käytössä toisella laitteella. Käyttöoikeussyistä videota voi toistaa samalla lippukoodilla vain yhdellä laitteella kerrallaan."

Olet syöttänyt saman koodin uudestaan toisella laitteella jolloin koodin katseluoikeus siirtyy eli toimii vain viimeisimmässä laitteessa ja kaikki muut laitteet jossa koodi on käytössä antavat yllä olevan ilmoituksen.

Ruudulle tulee ilmoitus "Videon katseluoikeus on päättynyt tai se on poistettu NetTicket Live -palvelusta"

Koodiin liitetyn videon tai suoratoiston katseluaika on päättynyt.

Yleensä suoratoistot ovat myynnissä ja katsottavissa 7 päivää tapahtuman jälkeen. Mikäli videoon on liitetty vuorokauden katseluoikeus niin videon ensikatselusta on kulunut yli 24 tuntia eikä koodi sen jälkeen toimi.

Tallenteessa on huono laatu tai se pätkii

Tapahtumanjärjestäja tai hänen alihankkijansa vastaa video- ja äänituotannosta ja sen laadusta. NetTicket ei voi parantaa tai huonontaa tuota millään keinolla. Kaikki palaute on ohjattava tapahtumanjärjestäjälle.

Mikäli tarvitset tapahtumanjärjestäjän yhteystietoja niin lähetä tätä koskeva tietopyyntö sähköpostitse info@netticket.fi osoitteeseen.

En haluakaan koodia tai olen tyytymätön ostokseeni

Tuotteella ei ole palautus- tai vaihtooikeutta muuta kuin live-tapahtuman peruuntuessa. Tapahtumanjärjestäjä hoitaa mahdollisen rahan palauttamisen sillä NetTicket tilittää rahat ostoksesta tapahtumanjärjestäjälle.

Mikäli tarvitset tapahtumanjärjestäjän yhteystietoja niin lähetä tätä koskeva tietopyyntö sähköpostitse info@netticket.fi osoitteeseen.

Onko mahdollisuutta viestiä tapahtumanjärjestäjän tai artistien kanssa (Chat toiminto)

Tällä hetkellä NetTicket Live -palvelussa ei ole Chat-mahdollisuutta artistien kanssa. Lisäämme tuon palveluumme mikäli tätä toivotaan asiakaspalautteessa.

NetTicketin vastuu 

NetTicket on vastuussa koodien myynnistä, toimituksesta sähköpostiin ja koodien toimivuudesta live.netticket.fi sivuston mediatoistimessa.