UKK (FAQ)

Täältä löydät useiten kysytyt kysymykset lippujenostosta.


En ole saanut lippua

Jos et ole saanut lippua sähköpostiin, se voi johtua siitä että sähköpostisi on täynnä tai tai liput ovat joutuneet roskapostiin. Jos lippuja ei löydy voit soittaa palvelunumeroomme 0600 399 499 niin tarkistamme sähköpostiosoitteenne ja lähetämme liput uudelleen.

Kun valitset e-lipun liput lähetetään myös puhelimeen tekstiviestinä.

Lippujen varaus
Lippuja voi varata puhelimitse numerosta 0600 399 499. Huomiothan että kaikkiin tapahtumiin ei voi varata lippuja.

Paikkojen valinta ei onnistu
Kuin valitsee paikat paikkojen valinta ikkunassa, pitää ensin painaa pois siniset paikat, jotka ohjelma on itse valinnut kuin valitset paikkojen määrän.

Jos suljet paikkojen valinta ruudun rastista valitsemasi paikat eivät siirry ostoskoriin. Pitää painaa lisää ostoskoriin painiketta joka on paikkavalinnan yläpuolella samassa ikkunassa.

Jos haluamasi paikat näkyvät harmaina eikä niitä voi valita se johtuu siitä että et ole valinnut oikeaa katsomoa/ oikeita rivejä. Rivi tai katsomo valitaan ennen lipun märää.

Liputamme tapahtumasi