FAQ

Här hittar du de vanligaste frågorna vid biljettköp.


Jag fick inga biljetter
Om du inte fått biljetterna till e-posten kan det bero på att din e-post är full eller att biljetterna hamnat i skräpposten. Om du inte hittar biljetterna kan du ringa till vår servicenummer 0600 399 499, så kontrollerar vi er e-postadress och skickar biljetterna på nytt.

När du väljer e-biljett får du också biljetter till telefon som textmeddelande.

Bokning av biljetter
Du kan boka biljetter genom att ringa 0600 399 499. Observera att det inte är möjligt att boka biljetter till alla evenemang.

Jag kan inte välja platser 
Om man ej kan välja platser när man tryckt upp välj platser fönstret  måste man först trycka bort blåa platserna som är valda av webshopen när man valt biljettmängden.

Om man trycker bort välj platser fönstret via krysset sparas inte de valda platserna. Man måste trycka på lägg i köpkorgen när man har upp fönstret och valt platserna.

Om platserna du vill ha visas som gråa beror detta på att du valt fel åskådarsektion/ rader. Åskådarsektion eller rader väljs före man väljer antalet biljetter.

Liputamme tapahtumasi
SERVICEAVGIFTER

SERVICEAVGIFTER I WEBSHOPPEN OCH VID FÖRSÄLJNINGSPUNKTER:

-Biljetter under 10€/biljett: 1,50€/biljett
-Biljetter 10-29,99€/biljett: 2,00€/biljett
-Biljetter 30-59,99€/biljett: 2,50€/biljett
-Biljetter 60-99,99€/biljett: 3,00€/biljett
-Biljetter 100-149,99€/biljett: 3,50€/biljett
-Biljetter över 150€/biljett: 4,50€/biljett

Faktureringstillägg: fr.o.m 5€/faktura

Posttillägg: 5€/utskick

Ifall evenemanget annulleras returneras inte serviceavgifterna. 
Arrangören ansvarar för att returnera biljettens andel.

I priserna ingår aktuell moms.